25. 4. 2012.

FBI rukavice - U poseti Lakoj Kuharici

Kad vidim novi post na njenom blogu, odmah pomislim evo nešto za mene. Njeni principi kuvanja se u mnogome poklapaju sa mojim. Vreme pripreme, tablica nutritivnih vrednosti naročito, spremno za štampu su stvari koji me takođe privlače. Ako u svemu i ne ispoštujem njen recept to je uglavnom jer nešto nemam kod kuće a mrzi me da odem do prodavnice. Tu se obično radi o sirevima ali ipak imam dovoljno iskustva da napravim adekvatnu zamenu.

Mnoge recepte sam isprobala još dok nisam imala blog pa naravno nema ni njihove slike. Važno je da se nikad nisam razočarala, i da su svi ukućani bili zadovoljni.  Zato sam i predložila uz ostale blogerke da njen blog bude predmet istrage u okviru blogerske igrice FBI rukavice .

Naslovi pripremljenih jela će vas odvesti do originala.




Ručak za ponedeljak kod mene je pao u utorak:-)))

 

Ovo lagano i brzo jelo sam napravila od piletine. Recept sam poštovala sem što nisam imala pimet, pa sam povećala količinu bibera. Kao testeninu sam upotrebila Pene rigate.

Sve je smazano u trenu tako da je jasno kako smo bili zadovoljni:-)))






Belo meso na ovaj način je izazvalo oduševljenje uz molbu da se uskoro ponovi. Zamerili su jedino što nije bilo njoka već pirinač kao prilog. Ko me je pa bio po ušima da kažem da su trebale da budu njoke uz ovo jelo:-)




Mislim da se ni jednom receptu nisam čudila kao ovom kad sam ga pročitala. Pročitala i zaboravila. Naravno kad sam gledala šta bih još mogla da probam sa bloga, naleteh na ovaj recept.

Mislila sam da imam adekvatan sir ali nažalost sam promašila. Nije bio dovoljno mastan i naravno da nisu dovoljno narasle. Recept je toliko brz i jednostavan da će biti ponovljen, verovatno ko zna koliko puta.

Narasle ili ne bile su smazane za doručak uz molbu da se što pre radi ispravka!





Poštovala sam recept u potpunosti. Jedva sam u bifeu našla na dnu flaše vermuta a kuća mi nikad nije bez belog bibera:-))) Priprema je zbilja kratko trajala a sve je bilo vrlo ukusno. Iskreno, nisam osetila ukus vermuta, možda je i izlapeo od stajanja.






Videh recept ali šta je to korabica? Naravno tu je od pomoći uvek Google. Misterija je odmah razrešena. Keleraba je povrće koje ne marim previše ali zato je omiljeno kod mog supruga. Kompromisi se moraju praviti pa tako reših da isprobam. Nisam se pokajala jer je čorbica bila odlična čak i meni. Jedino što sam izmenila je što sam dodala i mlade listiće kelerabe, naravno jer je tako radila moja mama:-))) Sigurno će biti ponovljena još mnogo puta ovog proleća.

10 коментара:

  1. Vesna krasan izbor jela,zaista si se potrudila sve krasno prezentirati,sve mi se sviđa!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti na krasnom prikazu, lijepim riječima, dobrom odabiru. Najvažnije da vam se je svidjelo, da ste sve lijepo pojeli i ostali zadovoljni:)

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Vesna, svidja mi se izbor, ovo bih sve i sama rado spremila, prvi na spisku su mi ti hlepcici iz Pompeje, njih moram isprobati prvom prilkom... a moram ti reci da sam se iskreno nasmejala kad sam procitala komentar za njoke, drugi put samo reci tvojima da je to bas sve tako po receptu!:PPP

    ОдговориИзбриши
  4. Drage moje žao mi je što mnoge recepte koje sam želela da probam nisam ovom prilikom isprobala. Na redu je kuglov sa makom:-)))

    ОдговориИзбриши
  5. Libum i ja planiram praviti, ako stignem, a i ova Ruska pileina je jaaaakoooo primamljiva... :) Divno!

    ОдговориИзбриши
  6. Njam, njam, sve bih rado papala, blago tvojoj familiji:-))

    ОдговориИзбриши
  7. Skupljam radove za FBI, pa sad tek stigoh ovde. Odličan izbor. I ja bih kod Katarine mogla gomilu recepata staviti na dnevni meni, samo da dan traje malo duže :)

    Libum - pravila sam nekoliko puta, sa ovim ili onim sirom. Neće narasti nikada, nešto značajno, nebitno koliko je sir masan ili nemastan. Nema od čega da naraste. Sem malo od jajeta tj. belanceta. To pecivo je meko od mlečne komponente, koja ovde dominira, ali za očekivati je da ima "vlažnu" sredinu i ne baš hlebastu teksturu. Meni je isto bilo neverovatno da sa tom količinom sira i tek malo brašna može da se dobije nešto što liči na pecivo. A onda sam probala, pa videla da je to nešto između peciva i pečenog sira...

    Veliki pozdrav,
    Maja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si sa definicijom 'pečenog sira', sledeći put ću pustiti da testo odstoji jednu noć u frižideru. Ta ideja mi je došla od recepta za štanglice - pogačice (1/4 margarina, 1/4 sira, 1/4 brašna). Baš me interesuje da li će bar za mic više da naraste:-))) Počinjem da se bavim 'istraživačkim kulinarstvom':-)))

      Избриши
  8. Predivan odabir Katarininih jela draga Vesna! Pravila sam Libum, baš kao šta je i Maja rekla, nema od čega narasti, ali sa svakim sirom mi je predivan :)

    ОдговориИзбриши