24. 2. 2014.

Ćuftice sa suvim grožđem i indijskim orasima


Čim sam videla Marijin recept znala sam da je to naš ručak tog dana. Smišljajući prilog koji bi nam više prijao od predloženog setila sam se Anine salate koja mi je odavno bila obeležena za isprobavanje.
 
 

Ćuftice su me privukle jer ih volimo a ove kao Marijine nisam nikad pravila. Kakvo blaženstvo ususa! Mislim da je suvo grožđe ono što daje tu neku posebnu notu, indiski orah svakako doprinosi.

Anina salata je bila tako lagana, ukusna. U zadnje vreme insistiram na sirovoj šargarepi. Dosta sam čitala koliko je bezvredna kuvana. Naravno sve je mnogo vrednije bez termičke obrade i pokušavam na razne načine da to i primenjujem.

Iznela sam vam moje utiske a vi svaratite kod Marije i Ane po recepte jer ja nisam ništa menjala.
Slika naravno užasna ali su recepti sjajni :-)

Probajte i vi ćete uživati!

8 коментара:

  1. Vesna, Anina salata je nešto što uvek imam u frižideru i recept koriste i moja mama i moja svekrva. Najbolje što možeš da uradiš je da ljudima odneseš na poklon i da prikačiš papirić sa receptom na teglu. Svi se navuku, garantovano.

    ОдговориИзбриши
  2. Salatu sam jela par puta baš kad Ana spremi. Jednom sam i dobila teglu :) Meni je to toliko dobro da sam samo mazala na hleb :)

    Drago mi je da su ti se svidele ćuftice :*

    ОдговориИзбриши
  3. Jelena & Ana, nova tegla će sigurno u frižider. Ideja za popklon teglu je super, nije mi palo na pamet :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vesna, kad želim nekoga da navučem na neki recept, mislim na svoje bližnje, onda im odnesem na poklon i prikačim recept. Ujedno i lepo i korisno, ali samo onima koji to znaju da cene. Ne možeš ljudima objasniti da treba da jedu salatu od šargarepe dok ne probaju.

      Избриши
    2. Potpuno si u pravu. Počeću to da praktikujem.

      Избриши
  4. Predobro izgleda sve zajedno, a salaticu sam odmah odstampala za probu.:))

    ОдговориИзбриши
  5. Meni je i jedno i drugo u planu za napraviti... :) Posebno salatica! Ana ju je donela na blogerijadu i ja sam bila zadivljena kako je sargarepicu onako sitno iseckala... :)

    ОдговориИзбриши