8. 3. 2014.

Integralni mafini

Kada sam sliku ovih, moram reći ala mafina, stavila kao naslovnu sliku FB stranice mog bloga, javili su se čitaoci koji su me pitali za recept. Mislila sam da recept objavim kasnije, da ne dosadim sa integralnim receptima. Ipak, evoga.

 


 
 

 
Potrebno vam je :

250 gr ovsenog brašna

250 gr ražanog brašna

1 prašak za pecivo

½ kašičice  sode bikarbone

4 kašike maslinovog ulja

Sušeni paradajz

malo ruzmarina

1 kašičica morske soli

500 ml vode

Susam i ovsene pahuljice za posip

 
 
Priprema:

Izmešajte suve sastojke dobro varjačom. Dodajte začine i maslinovo ulje. Iseckajte na sitno sušeni paradajz, možete i masline. Dodajte vodu i sve dobro izmešajte.

Pekla sam u silikonskim kalupima, nisam ih mazala uljem. Ako ih pečete u metalnim, podmažite ih.
 
Testo bi ovako umešeno trebalo da odstoji bar 8 sati, najbolje preko noći.

Od ove količine testa sam dobila 12 velikih mafina. Kalupe punite do polovine. Ostatak testa sam razmazala na pleh prekriven peki papirom.

Pre pečenja sam ih posula ovsenim pahuljicama i susamom.

Stavite da se peku 10 min na 2500C a zatim smanjite na 2000C i pecite  još petnaestak minuta. Pečene mafine izvadite iz kalupa na rešetku da se ohlade.

 
Ostatak testa koji sam pekla u plehu je dovoljno peći 10 – 15 min. na 2000C.

Kada je pečeno i ohlađeno, isekla sam ga nožem za picu na štapiće i tako dobila odličnu grickalicu za užinu.

Sigurna sam da ćete uživati u ovim hrskavim mafinima bilo da ih grickate uz jogurt ili kefir ili ih presečete i namažete nekim vašim omiljenim namazom.

 
Ovaj recept, kao i recepte za Skonse i Beskvasni hleb po metodu hrono ishrane Dr Gifing šaljem našoj Mireli autorki bloga Kruha i … koja nam je u okviru blogerske igrice Ajme, koliko nas je! za temu ovog meseca zadala ovas/zob.

5 коментара: