28. 3. 2013.

Fokača sa sušenim paradajzom, maslinama i ruzmarinom

Kad sam prvi put videla recept za fokaču sa sušenim paradajzom i crnim maslinama kod naše Milice sa bloga Poljubi kuvaricu, odmah sam pomislila - baš bi tu pasovao i ruzmarin. Kad je Milkica kao temu za  blogerske igre Ajme koliko nas je izabrala ruzmarin odmah sam znala šta ću isprobati. Rečeno učinjeno :-)
 
 
Recepta sam se u svemu pridržavala sem što sam dodala supenu kašiku sitno seckanog ruzmarina.  Ja sam pravila pola mere i razvukla je na pleh 30x40 . Original recepta možete pogledati ovde
Moram vam reći da je nestala iste večeri.

8 коментара:

  1. Divota je prava,mogu misliti kako je mirisalo dok se pekla,i kako je ukusna:)

    ОдговориИзбриши
  2. Divna je, volim kad je ovako fino tanka pa onda lepo krcka kad se gricka, pa jos suseni paradajz, masline i ruzmarin, pravi mediteranski dozivljaj... vec sam zamislila da sedim negde na terasi pored mora i uzivam u ovom hlepcicu.:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Vjerujem ti da je ovo nestalo u trenu. Mislim da je dodatak ružmarina baš ono pravo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čisti slučaj mediterana, ako je još daleko leto bar malo da podseti fokača da će valjda stići:-)

      Избриши
  4. Ovo sve sto volim, zajedno! Mora da se proba!

    ОдговориИзбриши